Fovorieten
Gebruikersmenu

Login Nieuwsarchief

wachtwoord vergeten?

Ontwerp uw dag

Agendafilter

Zoek evenement op de trefwoorden...

in de periode:

  t/m  

Hoe heeft COVID-19 het consumentengedrag online en in de supermarkt veranderd?

23/11/2020 14:00–15:00 u  | Online


Hoe heeft COVID-19 het consumentengedrag online en in de supermarkt veranderd, met name op het gebied van duurzame verpakkingen? DS Smith, één van de leidende verpakkings- en recyclingbedrijven ter wereld, vroeg Ipsos MORI onlangs dit vraagstuk te onderzoeken. Denk hierbij aan reputatieschade gerelateerd aan duurzame verpakkingen, nieuwe zorgen m.b.t. de hygiëne van verpakkingen en meer online aankopen door COVID-19. Dit onderzoek is uitgevoerd onder 9000 volwassenen in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, België, Denemarken, Finland en Nederland.

Komende maandag, 23 november, organiseert DS Smith van 14.00 tot 15.00 een webinar om deze resultaten bekend te maken. Onder andere Stefano Rossi (CEO DS Smith Packaging), Wouter van Tol (Head of Sustainability, DS Smith) en Alex Baverstock (Sr. Research Director, Ipsos MORI) zullen aanwezig zijn. Ook zal er ruimte zijn voor vragen. U kunt zich voor de webinar aanmelden via de volgende link.

Organisatie: DS Smith